Ռուս ալպինիստուհու վերջին փրկարար փորձը
Երկուշաբթի՝ օգոստոսի 25-ին, կլրանա արդեն երկու շաբաթ, ինչ ռուս ալպինիստուհի Նատալյա Նագովիցինան կոտրված ոտքով մնում է Հաղթանակի գագաթին։ Այսօր նախատեսվում է վերջին փորձը նրան փրկելու համար։ Ամեն ինչ կախված է եղանակից․ եթե երկինքը պարզ լինի, նախ լեռ կուղարկեն անօդաչու թռչող սարք, իսկ այնուհետև՝ փրկարար ուղղաթիռ։ Անհայտ է՝ Նագովիցինան կենդանի է, թե ոչ։ Ռուսաստանի ալպինիզմի ֆեդերացիայում ընդունում են, որ նման պայմաններում կենդանի մարդու կամ գոնե մարմնի հաջող տարհանման նախադեպեր դեռ չեն եղել։ Դեպքերի ժամանակագրությունը՝ այստեղ:
Pixel 10-ը առաջին անգամ հնարավորություն է տալիս WhatsApp-ով զանգահարել արբանյակային կապով՝ նույնիսկ առանց ցանցի
Google-ը փոխում է բջջային կապի մասին պատկերացումները․ Pixel 10-ում առաջին անգամ հայտնվել է WhatsApp-ով ձայնային և տեսազանգեր կատարելու հնարավորություն արբանյակային կապով՝ նույնիսկ առանց բջջային ցանցի։ Նոր հնարավորությունը սկսում է գործել օգոստոսի 28-ից՝ սարքի պաշտոնական վաճառքի մեկնարկի օրը։
Մինչ այժմ արբանյակային կապը կիրառվում էր միայն արտակարգ SOS հաղորդագրությունների և տեղակայման որոշման համար։ Այժմ գործառույթը դուրս է գալիս նոր մակարդակի՝ դառնալով ուղղակիորեն հասանելի միլիարդավոր օգտատերերի համար։ Pixel 10-ը դարձավ աշխարհի առաջին սմարթֆոնը, որը ներառել է նման հնարավորություն։
Այն գործում է միայն այն դեպքում, երբ օպերատորները հասանելի չեն, և հնարավոր է հավելյալ ծախսեր առաջացնի օգտատերերի համար։
YouTube-ն ԱԲ-ով փոխում է օգտատերերի վիդեոները՝ առանց հեղինակներին ծանուցելու
Օգտատերերը բողոքում են, որ YouTube-ի վիդեոները, հատկապես Shorts բաժնում, երբեմն սկսում են դիտվել այնպես, կարծես արհեստական բանականությամբ ստեղծված անիմացիա լինեն, չնայած դրանք իրական վիդեոներ են։ Հեղինակները որևէ ծանուցում չեն ստացել նման փոփոխությունների վերաբերյալ։ Այսպիսի մշակումն, որն իրականացվում է հարթակի կողմից, խախտում է հարթակի և հեղինակների միջև վստահությունը։ Թեև YouTube-ը արդեն պահանջում է հեղինակներից մակնշել «զգալիորեն փոփոխված» կամ ԱԲ-ով ստեղծված վիդեոները, ներկայիս դեպքը՝ Shorts-ի ավտոմատ մշակումը առանց համաձայնության, վտանգ է ներկայացնում հեղինակների համար։ Նրանք վախենում են կորցնել իրենց լսարանը, եթե վերջիններիս մոտ նվազի վստահությունը թե՛ հարթակի, թե՛ տեսանյութերի բնականության նկատմամբ։